GSP ima problema da obezbedi dovoljan broj vozača autobusa kako bi se ispoštovao red vožnje, jer je nikad veći broj njih na bolovanju zbog zaražavanja korona virusom ili izolacije, saznaje 021.rs.
Nema tu ni k od korone.Problem je sve više stranačko zapošljavanje neradnika koji vuku plate nosiocima posla(vozači) koji nežele da trpe više zulum.Dajte vozačima min 100.000 i bolje uslove rada i rešen problem sa bolovanjem i manjkom vozača.Nema tu puno mudrolije, razlozi nezadovoljstva su jasni ko dan al se javnosti pogrešno prezentuje pravo stanje.
Nije problem u GSP veliko bolovanje tek tako, već je to instruisano kako bi se urušio javni prevoz u gradu. Čovek koji je glavni organizator sedi u kanc i ispija kafu sa pomoćnikom direktora a dobija platu vozaca, ko je ovde lud.
Licno sam konkurisao za vozaca gradskog autobuskog prevoza. Receno mije da nije potrebno jer neprimaju nove vozace u NS. A i da primaju prvo moras dase uclanis u SNS i tri meseca probne voznje za 52 hiljade posle toga direktor odlucuje o vecoj plati i normalno dasi revakcinisan u slucaju da se konkurs objavi bicete pozvani! Sada...nebih i da zovu jer kad izracunam platu i troskove zivota sa porodicom nikom se neisplati da radi ispod 1200 i vise eura. Evo preko privatne firme sam trazio posao u inostranstvu i idem u decembru da vozim za 2200 eura i placeni putni troskovi kao i kantina a spavanje je kolektivno i placase 165 eura. I ko ce da vozi ovde tako ucenjen vise....samo nenormalani i nesposoban covek. Hvala i pozz.
1500evra mesecno,plata i ostale benificije imacete i vise nego divoljno vozaca! Sve ispod je siromastvo sa ovom inflacijom i niko normala koje jos ostao nejce jeftinije da radi!
Da bih poceo da vozim gradski bus treba mi prvo 3000e za
polozene sledece kategorije: C,D. sertifikat vozaca, digitalnu taho karticu,casove,lekarske preglede I ostale papire.
E to je istina.
Otud retko ko se odlucuje za takav korak. Mnogo para za vrlo odgovoran, stresan posao I mizeriju od plate.
Imam polozeno za C I Ce vec 18 meseci ne mogu nigde da se zaposlim. U koju god firmu da sam isao na razgovor za posao svi su mi trazili taj sertifikat vozaca a neretko I iskustvo. Usranu plastiku koja je kostala 7000 rsd do kraja 2019-te godine sad kosta blizu 200 000 din sa sve casovima. Izasao sam iz auto-skole da bi opet isao na casove koje Sam vec slusao I naucio. E to vam je Srbija prijatelji Moji. Ja naravno nisam jedini koji je tako prosao. I'ma nas na stotine a mozda I na hiljade Koji imamo isti problem. A nemamo te pare da damo. Mi samo zelimo da posteno I krvavo zaradjujemo svoj lebac a Drzava Srbija nam ne dozvoljava to!!! Onda ide ono cuveno"nema ko da radi,deficitno zanimanje,rade starci od 73 godine" I ne treba niko da ostane ovde da vam radi!
Veci je problem paravan sns ljifi na platnom spisku gsp,tzv kancelarijskih tipova,nikad vidjenih u firmi..a vozaci,sikanirani,maltretirani...ko se snadje bezi preko i ne okrece se...gsp vozacima sluzi samo za cv za nemacku,prolaz ka dalje
Ajde šta pričaju priču ti vozači ,svesni smo da ima dosta bolesni to je istina , što se tiče plata one su u principu prema euru iste unazad dvadeset godina ,topli obrok nema skoro nigde u firmama već godinama a plate skoro nigde nisu bolje , treba da smo svesni situacije pa bože moj ko može da ide napolje neka ode za svakog ima zamena ,samo da znate vozač u penziji.
znaci, cirilicni displeji nesto ne voze bas.
a kazli ste da ce se cuti kako tamo u nsu autobusi imaju cirilicne displeje pa ce doci turiti da glede u nji
Bolovanje u JGSP = vozanje po unistenoj infrastrukturi grada sa metalnim olupinama turskog kvaliteta, uz ucesce u saobracaju sa primitivnom bagrom za 400e mesecno.
Evo, jos jedan preskocen polazak, a i za sledecu trojku se pitam da li ce se pojaviti, posto vec kasni. Verovatno se isto pita i preostalih 10 ljudi na stanici. Danas je u dvojci bila takva guzva, da sam se automatski setila detinjstva i pozelela da onima koji pokusavaju da se uguraju u bus dobacim "Da si biomed 4 pila, u autobusu bi bila". Drugacije ne ide.
Od 4.oktobra vazi novi red voznje, posle 20h autobusi u proseku idu na 30-40 minuta! Kupite udobne cipele i spremite se da svuda idete peske jer dok docekati bus mozete stici svuda pesaka.
Inace prica o bolovanju je zamazivanje ociju, ispada da se niko od vozaca nije vakcinisao niti nosio masku na radnom mestu, jer toliki procenat zarazenih moze biti samo rezultat totalne nemarnosti.
Mante se ljudi vozača GSP-a nisu oni ljudi krivi za stanje u Grasu...svaka njima čast koji su i pored svega ostali ovde da NAS voze....da da NAS Novosađane i NovoNasađene voze....NEGO da vidimo mi spisak ovih po kancelarijama,da li su oni prisutni i po "propisu",koliko ih to obavlja pravne,kopir-printer poslove,savetnike i raznorazni lezilebovići....neko je pomenuo i servisere autobusa,pa i te kako su ti ljudi VAŽNI radi bezbednosti vozača i svih nas.....Samo kad ste "opleli" po vozačima....treba da nas je sramota takvih komentara!!
Napomena nisam vozač al korisnik sam gradskog prevoza!!!
Nemate vozača ali zato po kancelarijama menadžera i Šefića raznoraznih imate......koliko ste ih doveli u zadnjih 10 god ,....kao da ste ih na ulici hvatali....i da vam vozač radi , a sa strukom se sprdate .
ALi zato ne hvali vozaca autobusa za razvoz botova i penzionera na mitinzima.Tek ce hvaliti vozaca.Sat je 400 dinara.Da li taj neko imao 20 godina iskustva kao vozac ili 20 dana satnica mu je 400 dinara.I mora da potpise na svoju odgovornost da je autobus 100% ispravan.Drugim recima u slucaju bilo kakvih saobracajnih nezgoda ako se utvrdi da je autobus bio neispravan svu odstetu ne placa GSP vec vozac koji je nateran pre pocetka posla da potpise da je autobus 100% ispravan.I to sve za satnicu od 3.5 eura,450 eura mesecne plate.Kiosk u Beogradu Vam je 55 hiljada gde prodavac brine o limenkama i sokovima od 50 dinara oni bi vozace autobusa za 400 dinara po satu da li vozio u gradu ili van grada to njih ne interesuje.Da li vozio autobus od pre 40 godina ili pre 5 godina starosti to njih ne interesuje.
U Beogradskom GSP u koji ima preko 700 aktivnih autobusa je svega 8 servisera ostalo da radi na servisiranju 700 aktivnih i jos toliko ne aktivnih garaziranih autobusa a u administraciji preko 350 ljudi.Neki i ne dolaze godinama na posao a primaju platu koja veca i od plate vozaca sa 20 godina radnog iskustva.
Jedan banalan primer dokle nas je korupcija,nepotizam i javasluk i pre svega odsustvo bilo kakvog dostojanstva dovelo.
Obicnog majstora za kupatilo koji radi u kupatilu 2x2 metara ne mozete naci vise ispod 150 eura dnevnice oni bi vozaca autobusa za 3 ili 4 eura po satu bez obroka bez osiguranja icega koji ce danas prevesti 5000 ljudi i preci 500 kilometara.
Udjite u bilo koji bus pa prvo pitajte ako smete vozača zašto nema masku? Valjda muzika koju sluša u bus- u poništava "smešni virus".Pozdrav za savesne ne stranačke (ako ih ima) vozače GSP Novi Sad.
Saobraćajni sektor je pao na najniže grane, rukovodioci u saobraćaju i situacija u saobraćaju nikada nije bila lošija. Nikada veći broj nerealizovanih polazaka i nezadovoljstva unutar firme i lošijih međuljudskih odnosa. Hitnu smenu direktora saobraćaja traže nezadovoljni vozači.
GSP imam problema pre svega zbog menadžmenta koji je u zadnjih 7-8 godina dovođen po partiskoj a ne strukovnoj liniji o partokratiji da i ne govorim gomile njih koji ništa ne rade ili uopšte ne dolaze na posao i kad ae na to doda odsustvo sluha gradskih čelnika na pdugogidišnje probleme koji more GSP dobije se kao rezultata javni prevoz kakav je danas.
A zašto 80% vozača nema masku i sklonjenu / dignutu barijeru, zašto se dopušta da ulaze putnici i da se voze bez maske pravilno stavljene preko usta i nosa? Što se takvi putnici ne izbacuju napolje i ne kažnjavaju?
A zašto 80% vozača nema masku i sklonjenu / dignutu barijeru, zašto se dopušta da ulaze putnici i da se voze bez maske pravilno stavljene preko usta i nosa? Što se takvi putnici ne izbacuju napolje i ne kažnjavaju?
A kada se tražio mito od 5000 hiljada e da bi se ušlo u gsp sve je bilo u redu,a sad su dobri o pezosi od 75 god,plata i da vidiš ima li ko da vozi....
Nek se vakcinišu... Oni koji nisu vakcinisani dovode u opasnost i sebe i putnike, a da ne spominjem što se ne nose maske koje su obavezne a u busevima haos.
Sigurno je da GSP ima problema sa brojem vizaca ali je sigurno da se niko ne pridrzava mera koje su propisane u borbi protiv virusa. Masku ne nose soferi a i veci broj putnika. Polasci autobusa, recimo trojke napravljeni su tako da su autobusi prepuni. Vozih se u trojci u 15 sati od Bazara punoj kao u doba sankcija. Posle 18 h krece na svakih 25 min. Ne postujuci mere jos nam je i dobro.
Manjak vozača je jer odlaze da voze u Nemačku i Austriju gde su plate daleko veće i uslovi daleko bolji, nema potrebe da se plasira ova priča o koroni... Sedite u autobus bez klime na 40 stepeni i vozite ga jednu smenu... Mislim da je svima jasno....
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Manjak vozača u GSP-u zbog korone, često "nema ko da sedne za volan"
Žarko Bogosavljević
zarkob@021.rs
Novi Sad
•15.10.2021.
•09:40 > 13:07
Komentari 48
/
Mile
Kum
Ostoja
Koviljka
Rajko
Niko bitan
Vozac autobusa
Bodke
Mrki
Ш
polozene sledece kategorije: C,D. sertifikat vozaca, digitalnu taho karticu,casove,lekarske preglede I ostale papire.
E to je istina.
Otud retko ko se odlucuje za takav korak. Mnogo para za vrlo odgovoran, stresan posao I mizeriju od plate.
Imam polozeno za C I Ce vec 18 meseci ne mogu nigde da se zaposlim. U koju god firmu da sam isao na razgovor za posao svi su mi trazili taj sertifikat vozaca a neretko I iskustvo. Usranu plastiku koja je kostala 7000 rsd do kraja 2019-te godine sad kosta blizu 200 000 din sa sve casovima. Izasao sam iz auto-skole da bi opet isao na casove koje Sam vec slusao I naucio. E to vam je Srbija prijatelji Moji. Ja naravno nisam jedini koji je tako prosao. I'ma nas na stotine a mozda I na hiljade Koji imamo isti problem. A nemamo te pare da damo. Mi samo zelimo da posteno I krvavo zaradjujemo svoj lebac a Drzava Srbija nam ne dozvoljava to!!! Onda ide ono cuveno"nema ko da radi,deficitno zanimanje,rade starci od 73 godine" I ne treba niko da ostane ovde da vam radi!
Keith Flint
Možda bilo nekad...
Saca
Ha,ha,ha..
Plati pa se klati..
mm
Zeko
Vozać
/
a kazli ste da ce se cuti kako tamo u nsu autobusi imaju cirilicne displeje pa ce doci turiti da glede u nji
A3
Bivsi vozac JGSP
3
Djordje
Ana
Inace prica o bolovanju je zamazivanje ociju, ispada da se niko od vozaca nije vakcinisao niti nosio masku na radnom mestu, jer toliki procenat zarazenih moze biti samo rezultat totalne nemarnosti.
NSSale
Napomena nisam vozač al korisnik sam gradskog prevoza!!!
Srle
mm
Toma
Vozac
90% bolovanja su bolest koja se zove "PLATA"!
Plata vozača, prosečna, bez toplog obroka i regresa je oko 400 eura...
Lošmi
Bb
15.10.2021 • 12:48
... ma nemoj?
"Manjak vozača je jer odlaze da voze u Nemačku i Austriju...."
Nije niko na bolovanju?
Prilozena slika sa spiskom nije tacna?
Dragan K.
U Beogradskom GSP u koji ima preko 700 aktivnih autobusa je svega 8 servisera ostalo da radi na servisiranju 700 aktivnih i jos toliko ne aktivnih garaziranih autobusa a u administraciji preko 350 ljudi.Neki i ne dolaze godinama na posao a primaju platu koja veca i od plate vozaca sa 20 godina radnog iskustva.
Jedan banalan primer dokle nas je korupcija,nepotizam i javasluk i pre svega odsustvo bilo kakvog dostojanstva dovelo.
Obicnog majstora za kupatilo koji radi u kupatilu 2x2 metara ne mozete naci vise ispod 150 eura dnevnice oni bi vozaca autobusa za 3 ili 4 eura po satu bez obroka bez osiguranja icega koji ce danas prevesti 5000 ljudi i preci 500 kilometara.
G pen
DSS
Putnik
Pacifista
Neša
Vozač
Dragan
Dragabn
Paja
Joe
AV
Ns
!
Nije nas problem
Draga
Anja
Tjah
Gloginje
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H